Selecteer een pagina

_DSC1310

Heeft u iets te vieren en/of wilt u meer omzet, klanten, bezoekers en medewerkers?

Boeken, E-books, verhalen, bedrijfsbiografieën, jubileumboeken, -kranten en -bladen. Hans van den Brink ontdekt en beschrijft het DNA, het karakteristieke van uw bedrijf, organisatie, gemeente of gebied. Daarmee kunt u zich onderscheiden om aantrekkelijker te worden voor – nieuwe – medewerkers en relaties. Het jubileumboek als marketinginstrument!

Tot nu toe zijn er veertien boeken van zijn hand verschenen. Voor een overzicht klik hier. Daarnaast schreef hij honderden verhalen en enkele e-books.

‘Wij zijn heel tevreden over het boek dat Hans van den Brink voor ons heeft geschreven. Wij geven dit boek aan klanten, relaties, prospects en sollicitanten, omdat hierin beter verwoord is wie wij zijn en wat we doen dan we zelf kunnen uitleggen.’ (Directeur ICT-bureau Aranea)

E-Book "DNA en gebiedsontwikkeling ontvangen?"

Je aanvraag is succesvol ontvangen. We hebben een bevestigingsmail naar je email adres gestuurd.

Pin It on Pinterest