Selecteer een pagina

 

Boeken van Hans van den Brink

Heeft u als organisatie iets te vieren en/of wilt u meer omzet, klanten, bezoekers en medewerkers?

Hans van den Brink ontdekt en beschrijft het DNA, het karakteristieke van uw organisatie. Dat vervat hij in DNA-content: boeken, E-books, verhalen, bedrijfsbiografieën, jubileumboeken, -kranten en -magazines(*). Daarmee kunt u zich onderscheiden om aantrekkelijker te worden voor – nieuwe – medewerkers en relaties. Het jubileumboek als marketinginstrument!

Hans schrijft ook levensverhalen of biografieën: als u iets tastbaars wilt nalaten voor uw nageslacht, uw omgeving of de samenleving. Fraai vormgegeven met afbeeldingen uit heden en verleden.

Tot nu toe zijn er veertien boeken van zijn hand verschenen in verschillende formaten en uitvoeringen: alles is mogelijk. Klik HIER voor een uitgebreid overzicht. Daarnaast schreef hij honderden verhalen.

*NIEUW* Het verhaal van de plek, een publicatie over het unieke karakter van uw gemeente. Fraai vormgegeven publicaties die u kunt gebruiken als relatiegeschenk en/of om meer inwoners, ondernemers en bezoekers aan te trekken.

(*) Video’s, presentaties, workshops en lezingen horen ook tot de mogelijkheden

E-Book "DNA en gebiedsontwikkeling ontvangen?"

Je aanvraag is succesvol ontvangen. We hebben een bevestigingsmail naar je email adres gestuurd.

Pin It on Pinterest